18:29 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون عمران مجلس

طرح جهش تولید و تامین مسکن عرضه و تقاضا را متعادل می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با تکلیف دولت به ساخت مسکن عرضه در بازار افزایش یافته و تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار خواهد شد.
بلیت هواپیما ارزان می شود / غیرقانونی بودن تعیین کف قیمتی
نماد برتر- رئیس سازمان هواپیمایی از برگزاری نشستی برای بررسی هزینه‌های ایرلاین‌ها خبر داد وگفت: تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی است و بامتخلفان برخورد خواهد شد.
بازار مسکن درگیر آمار فله‌ای برخی مسئولان!
نماد برتر- به دنبال خودداری وزارت راه و شهرسازی از ارایه گزارش بازار مسکن شهر تهران با این وعده که قرار است در آینده آمارهای کشوری منتشر شود، برخی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس به ارایه اطلاعات از قیمت مسکن پایتخت بر اساس حدس و گمان روی آورده اند.
اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی‌دهیم
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش قیمت بلیت هواپیما علیرغم صحبت‌های متولیان این حوزه در حال رخ دادن است و قطعا کمیسیون عمران این اجازه را نخواهد داد و نظارت جدی بر این حوزه خواهد داشت.
بررسی افزایش قیمت بلیط ایرلاین ها در کمیسیون عمران
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما ها با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
برنامه هایی برای کنترل قیمت مصالح ساختمانی
نماد برتر- با وجود آنکه وزارت راه و شهرسازی تامین مصالح ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن از طریق فروش اعتباری را در دستور کار خود قرار داده، روند افزایش قیمت فولاد و مصالح، بازار ساخت و ساز را به رکود کشانده است.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون پذیرش املاک وزارت دفاع در بورس کالا و نیز قیمت گذاری دستوری فولاد اختصاص داشت.
به خاطر این هوشمندی به آمریکایی‌ها تبریک می‌گویم!
نماد برتر- وزیر نفت گفت:تحریم من توسط آمریکایی ها هیچ تأثیری ندارد، من سرمایه ای در بیرون از ایران ندارم و این اقدام آمریکایی ها تنها من و همکارانم را در پیمودن اهدافمان مصمم تر کرد.
بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کمیسیون عمران
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در خصوص برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اثر گرانی مصالح بر صنعت ساخت‌ و‌ ساز و نقش بورس کالا
نماد برتر- عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت مصالح ساختمانی و توقف تولید در صورت ادامه گرانی ها، راهکار ساماندهی این حوزه را عرضه محصولات در بورس کالا دانست .
پول صندلی های خالی هواپیما از مسافران دریافت نخواهد شد
نماد برتر- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت های هواپیمایی بازدید کردند.
توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما تا هفته آینده
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از اول آبان ماه ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیما باید رعایت شود و بر آن نظارت می‌کنیم، گفت: تا هفته آینده که تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود، افزایش نرخ آن متوقف شده است.
 وعده وزیر نیرو برای تأمین آب شرب ۱۵۰ هزار روستایی منطقه چابهار تا پایان ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نیرو، با اشاره به مشکلات شهرستان چابهار در حوزه آب و فاضلاب، گفت: وزارت نیرو در چند سال اخیر اقدامات خوبی را در حوزه تأمین آب شرب انجام داده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰، حدودا ۱۵۰ هزار نفر از روستاییان این منطقه از آب شرب برخوردار شوند.
اختصاص مالیات خانه‌های خالی به احداث مسکن برای اقشار پایین
نماد برتر- استفاده از منابع مالیات بر خانه‌های خالی به منظور احداث مسکن برای اقشار پایین که در کشورهای توسعه یافته انجام می شود توسط نمایندگان مجلس در حال بررسی است.
حسین‌زهی: باید بر نرخ ایرلاین‌ها نظارت شود
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید نظارت عالی‌ای بر روی نرخ بلیت هواپیماها اعمال شود.